گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۱۰۰+۱۱



من : آقا چه خبر ؟ چی کار میکنی این روزها ؟



اون :  هیچی بابا سرویس شدیم



من : آخه بمیرم !



اون : چرا مگه سرویس مدرسه ابتدائی شدن هم مردن داره ؟؟



۱۰۰+۱۰




من : بوس بده یالا


تو : گمشو بگیر بخواب گوساله

۱۰۰+۹

 

 

 

در تاکسی 

 

 

 

راننده :  میزنه به دستم و میگه آخرشه !!  

 

من : رسیدیم ؟ 

 

راننده : آره بابا خواب بودی ! 

 

من : من که خواب نبودم  فقط کمی بیدار نبودم  نمیشهکه اسمشو بذاری خواب !!!!!!!  

 

راننده : چپ چپ نیگاه کرد و زد دنده یک و رفت  

 

من : خب خواب نبودم دیگه !! 

 

 

۱۰۰+۸

 

 

من : شنیدی این جمله رو که وینستون چرچیل گفته ؟ 

 

تو : نه چی گفته ؟؟ 

 

من : مهم نیست در انتخابات کیا رای میدن بلکه مهم اینه که کیا رای رو میشمارن !!!! 

 

تو :  

 

 

 

۱۰۰+۷



پسر : عزیزم شماره بدم

دختر : نه پول بده

پسر : خوب پس تو هم ماچ بده

دختر: خوب پس تو هم زیاد بده


از اینجا به بعد شدند مرد و زن


مرد : این هفته با دوستام میام پیشت

زن : پول دارن ؟

مرد : چقدر میخوای ؟

زن : میخوام برم آنتالیا کدومشون میبرن منو !


متاسفانه چون جنده خونه رو پلیس کشف کرد دیگه قادر به نوشتن مکالمه این دو نفر نیستیم !!