گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۸۴



من : سلام

تو : سلام

من : کمکم میکنی

تو : عزیزم میکنم

من : فکر کردم کمکم کردی

تو : من که گفتم فقط میکنم

من: حالا که اینطوری شد چی کار کنم

تو : بهتر بابا راحت شدی

من: یعنی چی ؟

تو : بعضی روزها بیا تا با دوستام هستیم بازم کمکت کنیم . پول هم توش هست

من : می ترسم

تو : ترس نداره . عادت میکنی

من : باشه

تو: الان چی کار میکنی

من: بیا پل سید خندان دنبالم . فقط دو نفر بیشتر باشید دوبل میشه ها کمکتون ! حالیته ؟؟


۸۳


آقا : جلو یا عقب

خانم : عقب

آقا : میخوری ؟

خانم : بله

آقا : بازش کن بریزم توش

خانم : بیا

آقا : چرب نمیکنی ؟

خانم : چرب که میشه بهم حال نمیده دوست ندارم

مرد : منم بهم حال نمیده

خانم : شما آقایون که چرب دوست دارید ؟

مرد : خوب ما فرق داریم آبجی !!



نگران نباشید مکالمه مسئول آشپزخانه دانشگاه بود و جلو منظور ظرف کباب و عقبی منظور پلو بود ! چربی هم کره !!!


دیدید مشکل از شماست !