گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۴




در توالتی این نوشته را دیدیم



نویسنده : دختر ها همشون عوضی هشتند

جواب دهنده : معلومه روی خواهرت مطالعه خوبی داشتی !



من : ای وای دنیا چقدر چثیف شده ها ! لطفا با لحجه ترکی بخونید !

ترکی : گد بابا گوپوقلی !

من : لطفا برام ترجمه کنید !



راستی اینم بخونید

من : خیلی سرم شلوغه
استاد : lo soo


پ ن : یکی ترجمه کند !! زبان ایتالیائی است !

۶۳

 

 

اطلاعیه

گستاخ مهربان وبلاگی را افتتاح کرده به اسم نقدی گستاخانه و از همه کسانی که تمایل در همکاری در نوشتن دارند درخواست همکاری می نماید .

آدرس وبلاگ مذکور :  www.blink.blogsky.com

 خبرم کنید !

۶۲

در باب مراسم پرشین بلاگ

 

من : مدیریت محترم پرشین بلاگ برای روز جشن دوست داریم در کنار شما باشیم

مدیریت : برای شما یه شماره تلفن ارسال شده که باید تماس بگیرید و خبر بدید تا هماهنگی بشه باهاتون

من : چشم .

ـــــــــــــــ

من : شما رو رو گرفتم و گوشی زنگ خورد

مسئول : بفرمائید

من : طبق هماهنگی قرار شد به شما زنگ بزنم . برای شرکت در مراسم

مسئول : شما آقای ؟؟

من: گستاخ !

مسئول : آدرس سایت یا وبلاگ

من : دبیلیو دبیلیو دبیلیو دات گستاخی دات بلاگفا دات کام

مسئول : آها ! شما هستید ! لطف کنید شماره موبایل بدید

من : ۰۹۱۹ بقیه رو به خاطر بالا رفتن مزاحمت های ناموسی نمی نویسم

مسئول : با شما تماس میگیریم

ـــــــــــــــــ

مراسم روز پنج شنبه مورخ ۲۳ خرداد برگزار شد !

هنوز با بنده تماس برقرار نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

در صورتی که مراسمی عادی در خارج از کشور شرکت کرده ام که بعد از آن دیگر شرکت نکردم اما هنوز مراسلات سالیانه برای من ارسال میشود و این احترام به خار اطلاع رسانی همان یک مرتبه حصور بنده در آنجا بوده

 

 

۶۱

 

 

من : میگم بی معرفت هستی و نیومدی حالت رو بگیرم !

میگه : زرنگ هستم و فرار کردم

من : میگم بابا دو تا گفتی خوب چها رتا هم بشنو

میگه : از کجا میدونی که نشنیدم !

من : پس چرا ساکتی ؟؟

میگه : کم آوردم

من : میگم دو ماه نیست وبلاگ زدی ! بعد اومدی حالگیری ؟

میگه : میتونیم ! میکنیم !

من : خیلی پر روئی ! تو این جمع و این وبلاگ به این راحتی گفتی ما رو میکنی !

میگه : حرف بد هم نزدم ! بیخودی خودت حرف در نیار!

من : قبول - شوخی بود !

میگه : قبول

من : همه آدم ها بد نیستن ! اما شاید خوب هم نباشن !

میگه : خوب بلدی گلواژه بگی!

من : منظورت kس شعر هست دیگه ؟

میگه : خیلی بی ادبی

من : یکی به اون در

 

۶۰

 

رنگ زرد نوشته های بنده است

رنگ مشکی نوشته های دختری به نام  آسمان است

 

 سلام  سلام
بسیار گستاخی هستی  البته منظورتان باید گستاخ باشد ! البته که هستم و اونقدر شهامت و صداقت دارم که با افتخار بگم و خودت کاملا اینو باور داری نداشته باشم ؟. امیدوارم با شهامت هم باشی اگر نبودم به این آشکاری نمی گفتم گستاخم و تحمل شنیدن انتقادهای سخت رو هم داشته باشی  شما در گوشمون هم بزنی تحمل میکنیم !. البته از نگاه من از حداقل شهامت هم بهره ای نبردی نظر شما برای خودتون محترم !  ، چون اگه بهره ای داشتی پنهان گستاخی نمی کردی نیازی در آشکاری بیشتر نمیبینم ! .
میگم و این احتمال رو میدم که هر گونه برخورد زشت و حرف ناشایست رو نثارم کنی گستاخم اما بی ادب نیستم ! .اما برام مهم نیست  یعنی شخصیت خودت هم برات مهم نیست ! .
برخلاف تو من هیچوقت پنهانی حرف نمی زنم لطفا شماره تلفن خودت رو بده تا بهت تلفن بزنم ! و همیشه با افتخار حرفهای دلم رو می گم  نگو ! حرف های دل رو با افتخار نمیگن ! حرف های دل اصلا افتخار کردنی نیست ! . چون به دنیای درونم افتخار می کنم تو هم فکر میکنی که حرف های دل برای درون هست ؟ .  
فرصت خوندن تمام مطالبت رو نداشتم پس آدم عجولی هستی ! چون باید همه رو میخوندی و بعد اینطوری به نقد می پرداختی !  .. اما همونی که خوندم با دقت خوندم چند خط که دیگه این همه دقت نیازی نداره .  زیادی احساس با نمکی می کنی! نکنم ؟؟؟  البته بی نمک نیستی  ممنون .. اما اونی هم که فکر می کنی نیستی! چی فکر میکنم ؟؟؟
بعد از یه عمر درس خوندن حاصل کارت شده این؟!! نه عزیز دلبر ! تو همه این پیمانه را دیدی ! عجول نباش
نوشته های تو گستاخی نیست! ای بابا ! هست یا نیست !  من که چیزی جز پررویی و بی ادبی در کلامت ندیدم. این نظر شما هست  کسی که خواننده ی مطالبش رو الاغ خطاب کنه ، بدون شک نه بویی از انسانیت برده و نه ذره ای شعور داره. نظر لطف شما هست !
اگر یک دختر ده ساله بطور اتفاقی به وبلاگت سر بزنه از خودت شرم نمیکنی؟؟  پس از این به بعد همه سایت ها قرآن توی وبلاگ هاشون کپی میکنند ! تا یه  وقت بد نشه !
اگه حرفی برای گفتن نداری و یا توان بیان حرفهاتو به شیوه ی محترمانه نداری بهتره به خودت زحمت ندی و با این یاوه گویی ذهن مردم رو مسموم نکنی.   اینجا نقش مدعی العموم رو داشتی ها !
اگر تنها بری به یه باغ پر از گل چه میکنی؟؟ میری سراغ علف های هرز و خار و خاشاک در اون باغ؟؟؟ نه مگه من بز هستم !
قطعا نمیری!  خیالم راحت شد ! بهترین و زیباترین گلها رو انتخاب میکنی و به هر زحمتی هست اونها رو به اتاقت می بری تا از عطر و زیبایی اونها لذت و بهره ببری.  نه اتفاقا چون خوشی رو تنها برای خودم نمیخوام ! اتفاقا نگاه میکنم و همون جا لذت می برم و مثل یه استعمارگر خودخواه وطن گل رو تسخیر نمیکنم  تو علف ها و گیاهان هرز در باغ رو دیدی ولی بهشون توجهی نکردی  از کجا میدونی ! وقتی به منزل یکی از دوستان میرم ! به توالت هم سر می زنم ! هر جائی برای خودش معنی خاصی داره  . چون میدونی نیازی به اونها  نداری و از کنارشون عبور کردی.  نیاز ندارم اما شاید یه بز داشته باشم ! بنابراین از کجا میدونی شاید جمع کردم و بردم ریختم تویله تا اونها رو بخوره
ذهن خودت رو مثل همون باغ فرض کن نمیشه  . بدون شک سرشار از زیبایی ، نبوغ و طراوته . تو خلوت خودت برو به باغ دل و فکرت  بالاخره ذهنم باغ هست یا دلم ؟ . چی برای دیگران هدیه میاری؟ علف های هرز ؟! اگر بز باشن آره
من نمیگم علف هرز بیخود و بی فایده است خدا رو شکر ! وگرنه فکر میکردم اطلاع نداری بز ها عاشق علف هستند  . اما جای اون هر جا نیست. به اندازه ی خودش براش ارزش قائل باشیم .. نه بیشتر. چشم
حرفهای تو در این وبلاگ ممکنه در هرذهنی ( حتی ذهن افراد .....)  یعنی کیا ؟؟ ، وجود داشته باشه. حرفهایی رو بگو که تا به حال نشنیدیم غیب بگم ؟؟  . اندیشه های ناب و احساسات پاکت رو در نوشته هات جاری کن. اونها رو جای دیگه با اسم واقعی خودم مینویسم !
جوری بنویس که تو تصور هر کسی یک انسان سربلند به نظر بیای  فکر نمیکنم نیاز داشته باشم اینجا اینطوری دیده بشم . نه یک ترسو که پشت نقاب حرف میزنه خودت هم با اسم آسمان می نویسی و نه اسم واقعی خانم   و ....
حققیتش از نظر من تو یک ترسو نیستی و نه یک ابله.... فقط فکر میکنی چون دیده نمیشی و نام و نشانی نداری اجازه ی گفتن هر حرفی رو داری  نظر لطف شماست ! اما این طرز خوبی نیست ! مثال : از نظر من هم شما یه پست فطرت و حرام زاده و بی پدر و مادر و روسپی نیستی !!!!!!  .
...................
اگر بی احترامی شد عذر خواهی میکنم  من حلال نمی کنم  . قصد جسارت نداشتم  ولی کردید . فقط نظرم رو گفتم  نظرتان عین خود جسارت بود ، کاملا صادقانه و منتظر پاسخ شما هستم  من هم با این سبک جواب تک تک جمله های شما را دادم  .

 

اما در انتها به شما پیشنهاد دارم نوشته زیر باسن مبارک عکس نصب شده در وبلاگ رو با دقت بخونی !!!