گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۱۰۰+۵۴

 

 

اولی : ای بابا اینکه هنوز زنده هست ! 

 

دومی : مگه قرار بود چی بشه ؟ 

 

اولی : گفتیم این عید قربانی شاید سرش رو ببرن راحت شیم ! 

 

دومی : بزن اون یکی شبکه فوتبال ببینیم ! این از زمان حضرت نوح بوده ! 

 

۱۰۰+۵۳

 

 

شاگرد :  کجا می روی یا شیخ ؟ 

 

شیخ : تو مشق ات را بنویس 

 

۱۰۰+۵۲

 

 

اون : چرا وبلاگ تو را بلاک نکردند 

 

من : نترس منم میکنن  

 

 

۱۰۰+۵۱

 

فرزند : مامان چی شد با بابا ازدواج کردی ؟ 

 

مادر : والا توی تاکسی آشنا شدم ولی اونقدر توی ترافیک موندیم که بابات فهمید عاشق من هست 

  

 

پ ن : در راستای باراندگی تهران و ترافیک هایش

۱۰۰+۵۰

 

 

اون : بالاخره معلوم شد تو کی هستی ؟ 

 

 

من : من حمید هستم . حمید امیر سمساری 

 

 

 

پ ن : لباس نو وبلاگ رو تبریک بگید 

 

پ ن : بعد از چند سال نوشتن بالاخره دلم اومد این یکی رو لو بدم