گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

100+65



اون : چی کار میکنی ؟



من : هیچی افسوس گذشته رو می خورم و از آینده می ترسم !!



پی نوشت : 22 بهمن



100+64




من : پاکی ؟؟


اون :  آره پاک کردم ! اکانتم رو پاک کردم !!



پی نوشت : در راستای اعتیاد های به شبکه های اجتماعی




100+63





من : خب تو که عرضه نداری چرا استعفا دادی ؟؟


اون : گه خوردم




100+62



من : آقا خلبان نگفت کی می رسیم ؟


مهماندار : بذار ببینیم اصلا میرسیم !!



پی نوشت : امشب پرواز دارم با ایران ایر , خدا بیامرزه من رو

100+61



من : یعنی اصل بیست و هفتم قانون چی شده الان ؟؟


اون : دایورت شده به تخم هاشون



پی نوشت : اصل بیست هفتم قانون اساسی: تشکیل اجتماعات و راه پیمایی ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.