گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

100+71



اون : این شبکه ماهواره ای مجاهدین همش همین چند نفر هستند ؟


من : همین چند نفر هم یه نفر هست - هی گریم میکننش بابا جان من





100+70



فعال وب معترض :  چرا اونا جلسه میذارن


فعال وب شرکت کننده : بلی - صحبتیه ؟؟



من :   ما هنوز در بستر اینترنتی و مخصوصاً  وب دچار هزار مشکل هستیم  -  دوستان به فعالان وب گیر داده اند -  زرنگ بوده اند جلسه تشکیل داده اند - زرنگ باشید جلسه تشکیل بدهید  ! به همین سادگی است به خدا 


پ ن :  این متن اصلا به این وبلاگ مرتبط نمی باشد و فقط برای فعالان وب ایران نوشته شده است 

منظور اینجاست 

100+69



بسیجی : آقا شربت شهادت دارین


داروخونه چی : نه عزیزم اون برای زمان جنگ بود الان شیاف و_ل_ا_ی_ت داریم 




100+68



من : ببینم تو رو


اون : بر میگرده با عشوه شتری


من : دیدم برو