گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۴۹

 

 

من : دیشب همه خیابان های تهران پریود بود !

دوستم : حالا فیروز جونتون گند زد به تیم و کردش رده دوازدهم جدول این حرف رو میزنی !

من : نه والا از اون کیسه کش هم زیاد انتظاری نیست !

دوست : پس چیه !!

من : از اینکه احمق ترین آدم های این مملکت رفتن طرفدار تیم های در پیتی مثل پرسپولیس شدن اعصابم داغان میشه !

دوستم : چیه برن متبرج بشن خوبه ؟ ههههه

من : نه بابا همون طوری که هستن بمونن بهتره !

رهگذر سه ترکه موتوری : ما که رفتیم آسیا   -  kس خوار بعضی ها

من : فکر کنم الان با شما بود !

دوستم : اینهم اخرین نوع متبرج لفضی !

من : تحویل بگیر ! امشب زفاف عشق است در این میکده فوتبال !

رهگذر دیگه که پیاده است خطاب به رهگذر موتوری :  مادرتو - خواهرتو

 

من و دوستم : راستی بگذریم از این موضوعات ! دیگه چه خبر ؟؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 07:57 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام "خرید کادو" لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
[گل] ارتباط

من شما رو لینک کردم
به شما خبر نمیدم و اگر اینجا دیدید که لینک شدید هر کاری دوست دارید برای وبلاگ من انجام بدید
نام هم همون نام سایت کافی هست
ممنون که سر زدی

کاظم یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 11:22 ق.ظ http://dave-hm.blogsky.com

سلام
گستاخی بچه های شهرمون و به بزرگی خودتون ببخشید .
اینا هم جوونن ، گناه دارن (می رن جهنم گروه ۶۶۶ رو تشکیل می دن ! ) ، تفریحشون شده اینجور چیزا
بعد هم اینکه فشار و غیره زندگی که بسیار هم زیاده اینجور جاها خودشو نشون می ده .
وبلاگ جالب داری

ممنون
چشم
نظر لطف شماست

فریبا یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

من خیلی از برد پرسپولیس حال کردم . آخه واقعا وقتی گل زد که من در اوج نا امیدی بودم و داشتم خودم لعن و نفرین می کردم که چرا بازیو نگاه کردم . آخه من هر وقت بازیای پرسپولیس و اتفاقی نگاه می کنم نمی بره و سهم من یا مساویه یا باخت !
اما انگار طلسم شکسته شد واسم

خود منم خوشهال شدم
اصلا کل ایران خوشهال شد
فکر کنم حتی بعد ها هم سپاهانی ها خودشون خوشهال باشن
پرسپولیسی بودن یه جورهائی تو خونمونه
شاید اسمش خیلی جذاب باشه !

این پیروزی کمی اذیتم میکنه !
پرسپولیس مگه بده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد