گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۵۰

 

 

 

من : شنیدی ؟

همکار : چی رو ؟

من : اینکه یکی از نامه های آلبرت انیشتین به خدا رو به قیمت ۴۰۴ هزار دلار فروختن؟؟!!

همکار : نه بابا ؟؟؟؟ ای ول

من : حالا هی این نوشته های ما رو ببین و دایورتشون کن روی تخم های مبارک !

همکار : بیا این ۲۰۰۰ تومن رو بگیر و خفه شو !

 

***

 

من : سوار تاکسی شدم !

مسافران : مجذوب شخصیت من شدند

من : خوابیدم و خرو پف کردم !

مسافران : از مجذوبیت ابتدای ورود بنده شرمگین شدند و انتهای مقصد در حین پیاده شدند به من خندیدند!

 

***

دیشب خواب بودیم !

موتوری : از جلوی خانه ما رد شد و در سکوت شب فریاد زد  پرسپولیس قهرمانه

من : عزیزم می بینی مثل  اینکه این همشهری ما هم در کوچه بن بست گیر کرده ! هی بهت گفتم خونه تو این کوچه خوب نیست شما گوش ندادی !

منزل : موافقم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام
جالب بود.

خواهش

صبا دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

شما اینجا شکل خنده ندارین؟
:دی

نداریم
اما می خریم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد