گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۵۱

 

 

 

من : شنیدی کی مرده :

اون : نه

من : میگن از اون اینکاره ها بوده خدا بیامرز !

اون : جدی ؟

من : آره بابا

اون : حالا جی هستش ؟

من : اینجا رو کلیلک کن تا ببینی !

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید هدایتی دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

خدایش بیامرزد.چقدر خندیدم

قربان شما
آقای معلم ارادتمندیم

صبا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

وای بیچارهههههههه
چه زجری تو زندگیش کشیده

هههه

فریبا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

این خدایش بیامرزاد دیگه اند کسخلی بوده که فامیلش عوض نکرده . خیلی با حال بود کلی خندیدم

دقیقا

نازلی درخشان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

من که میگم این کار خود گستاخته . با فتوشاپ واسش ضمه گذاشتی . هان . ای کلک.

نه به خدا






نه به جون خدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد