گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۵۲

 

 

من : این برنامه رشید پور رو دیدید ؟ شبکه پنج ؟

شما : کدوم؟

من : همونی که شبکه تهران پخش میکنه و آدم معروف ها رو میاره و سئوال جواب میکنه

شما : آها همون برنامه که از روی Opera show کپی زده ؟

من : ای بمیری ! خوب آره دیگه !!!

شما : خوب حالا چطور ؟؟ چی شده باز تو داری به یه چیزی گیر میدی !

من : نه آخه یه سئوال برام پیش اومده!

شما : بگو ببینم این سئوال چیه ؟

من: مگه این برنامه فقط تو استان تهران پخش نمیشه ؟

شما : چرا ! دقیقا در استان تهران و در شبکه ۵ پخش میشه

من : خوب پس چرا تو آخر مسابقه اس ام اس ترتیب موبایل برنده ها اینطوریه !

شما : چطوریه ؟؟؟

من :   نفر اول ۰۹۱۵   نفر دوم ۰۹۱۳   نفر سوم ۰۹۱۴    !!!!!!

شما : خوب دارن از ماهواره تصویر میگیرن دیگه گستاخ جان !

من : زبونت رو گاز بگیر ! باز متبرج حرف زدی !

شما : خوب پس چی بگم !

من : اینها مهمان تهرانی ها هستند ! و در تهران دارن می بینن ! اصلا ماهواره تو ایران پیدا نمیشه ! اصلا ما هم جنس باز نداریم

شما : آره گستاخ جوووووووووووون . نمیری الهی !

من : ای وای تو هم !!!!!!!!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

یادت رفته تو مملکت امام زمان زندگی میکنی؟
فقط محض یادآوری گفتم.

نه!
میاد و سوسک میشیم
هههه

فریبا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

بازم عالی نوشتی و خوب زدی به هدف دمت گرم

خواهش

مهم نیست سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

مــــــــاااااااااااا!!!!!!!!!!
نه به جــــــــــــــــــــون شمـــــــــــــا!!

خدا رو شکر که رفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد