گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۱

 

 

من : میگم بی معرفت هستی و نیومدی حالت رو بگیرم !

میگه : زرنگ هستم و فرار کردم

من : میگم بابا دو تا گفتی خوب چها رتا هم بشنو

میگه : از کجا میدونی که نشنیدم !

من : پس چرا ساکتی ؟؟

میگه : کم آوردم

من : میگم دو ماه نیست وبلاگ زدی ! بعد اومدی حالگیری ؟

میگه : میتونیم ! میکنیم !

من : خیلی پر روئی ! تو این جمع و این وبلاگ به این راحتی گفتی ما رو میکنی !

میگه : حرف بد هم نزدم ! بیخودی خودت حرف در نیار!

من : قبول - شوخی بود !

میگه : قبول

من : همه آدم ها بد نیستن ! اما شاید خوب هم نباشن !

میگه : خوب بلدی گلواژه بگی!

من : منظورت kس شعر هست دیگه ؟

میگه : خیلی بی ادبی

من : یکی به اون در

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 02:30 ق.ظ http://mermiad91.blogsky.com

سلام . خوبی ؟

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد