گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۲

در باب مراسم پرشین بلاگ

 

من : مدیریت محترم پرشین بلاگ برای روز جشن دوست داریم در کنار شما باشیم

مدیریت : برای شما یه شماره تلفن ارسال شده که باید تماس بگیرید و خبر بدید تا هماهنگی بشه باهاتون

من : چشم .

ـــــــــــــــ

من : شما رو رو گرفتم و گوشی زنگ خورد

مسئول : بفرمائید

من : طبق هماهنگی قرار شد به شما زنگ بزنم . برای شرکت در مراسم

مسئول : شما آقای ؟؟

من: گستاخ !

مسئول : آدرس سایت یا وبلاگ

من : دبیلیو دبیلیو دبیلیو دات گستاخی دات بلاگفا دات کام

مسئول : آها ! شما هستید ! لطف کنید شماره موبایل بدید

من : ۰۹۱۹ بقیه رو به خاطر بالا رفتن مزاحمت های ناموسی نمی نویسم

مسئول : با شما تماس میگیریم

ـــــــــــــــــ

مراسم روز پنج شنبه مورخ ۲۳ خرداد برگزار شد !

هنوز با بنده تماس برقرار نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

در صورتی که مراسمی عادی در خارج از کشور شرکت کرده ام که بعد از آن دیگر شرکت نکردم اما هنوز مراسلات سالیانه برای من ارسال میشود و این احترام به خار اطلاع رسانی همان یک مرتبه حصور بنده در آنجا بوده

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نازلی یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

انشاء... که موفق باشید و مقامات بالایی کسب کنید.

متشکرم

صبا یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

واقعا باهات تماس نگرفتن؟
منکه رفتم ثبت نام کردم . فقط ایمیلمو با شماره تماسمو دادم ... ولی چهارشنبه باهام تماس گرفتن.
جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فدای سرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد