گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۴




در توالتی این نوشته را دیدیم



نویسنده : دختر ها همشون عوضی هشتند

جواب دهنده : معلومه روی خواهرت مطالعه خوبی داشتی !



من : ای وای دنیا چقدر چثیف شده ها ! لطفا با لحجه ترکی بخونید !

ترکی : گد بابا گوپوقلی !

من : لطفا برام ترجمه کنید !



راستی اینم بخونید

من : خیلی سرم شلوغه
استاد : lo soo


پ ن : یکی ترجمه کند !! زبان ایتالیائی است !
نظرات 3 + ارسال نظر
سعید هدایتی شنبه 1 تیر 1387 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

خدایی تفریحی است برای خودش این الواح !فرهنگی مستراح های مان

این فرهنگ همه گیر است !

صبا شنبه 1 تیر 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام
لطفا ترجمه شو هم بذارحال ندارم برم دنبالشون
مچکرم!
راستی چرا به من سر نمیزنی؟ هان؟

ترکی : گد بابا کو پوقلی !
فارسی : برو بابا توله سگ !

این ترجمه درخواستی بود

کوپک یا کپک در زبان ترکی آناتولی یعنی سگ ! البته در زبان آذری ایت میشه سگ !
اوقلی هم یعنی پسر !

جالبه که یه نکته ریشه ای بگم ! به خاطر تعصب روی نوامیس در ترک ها این فحش مردونه بوده و استفاده کمی در گفتگو های بین زنان میشده !

جالبه که بدونید منبع : فرهنگ زبان ترکی نقدی از زبان عموی بزرگوارمان

alessio_pix شنبه 1 تیر 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام گستاخ جان
کلمه ایتالیایی رو که نوشتی اشتباهه و به صورت lo so هستش
اما معنی . . .
lo ضمیر مفعولی مذکر هستش و به معنی آنرا و so هم اول شخصه مصدر sapere هستش به معنی دانستن
نتیجه : معنی این جمله میشه آنرا می دانم

ممنون استاد


بچه ها این استاد بود . همونی که گفته بودم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد