گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۶

 

 

 

روزنامه همشهری :   رئیس جمهوری با اشاره به سفر چندی پیش خود به عراق و یادآوری اینکه حاضر نشده در سفر عراق در منطقه تحت کنترل امریکایی ها ( منطقه خضر) اقامت گزیند ٬ گفت: بر اساس اطلاعات موثق ٬ دشمنان طرح ربودن و ترور خادم ملت را در سفر به عراق برنامه ریزی کرده بودند که به فضل الهی با تغییر یک دو برنامه ! در اراده و تصمیم آنها تزلزل ایجاد شد و وقتی متوجه موضوع شدند که عراق را ترک کرده بودیم و آنها همچنان مبهوت مانده اند‌! 

 

محمود اه مدی نژاد : خداوندا این ملت kس خل را از ما نگیر !

من : خداوندا این پرزیدنت را از ما بگیر !

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
چشم غمگین یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 05:36 ب.ظ http://Sad-eye-never-lie.com

خداوندا استغفرالله. این دیگه چی بود آفریدی؟

فکر میکرد آدام آفریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد