گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۶۹

 

 

من : در راه رو دارم میرم بالا

زن همسایه : با لباس خواب جلوی در خونشون

من : در دل خدا رو ستایش میکنم به خاطر این همه سلیقه که برای هیکل این زن به کار برده ( در دلم )

زن همسایه : لخت میام جلوت که حال تو رو بگیرم با اون ریش هات  ( در دلش )

 

مجموعه گفتگوی شروع روز در دلمان و دلش

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام جمعه 14 تیر 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

امتحانات تموم شد
من اومدم
راستی وبلاگ جدید چی بود ؟

بابا دیر اومدی!
تازه اسمتم که نگفتی
www.blink.blogsky.com

صبا شنبه 15 تیر 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

تا زبون مونده که آدم حرفشو تو دلش نمیزنه!

نشد دیگه

فریبا دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام .
شما از کجا فهمیدی تو دل اون چی می گذره ؟
من خیلی دوس دارم ذهن دیگرانو بخونم ولی نمی تونم . حدسم نمی تونم بزنم . خوش به حال شما !

والا هر بار ما رو میبینه لخت میاد تو راه پله ! این دیگه علم و غیب نمیخواد !

نازلی درخشان سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام.
معمولا در شروع روز از پله ها میرن پایین!! چجوریاست که شما میرید بالا!!
البته گستاخی دیگه . هر کاری ازت بر میاد.

قسمت اخر جمله خودت جواب اول جمله رو داد

سلامت یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://salamat1.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ سلامت آلت تناسلی ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

جسارتا شما بیا این آلت ما رو تست کن اگر سلامتی حاصل شد . تبادل لینک هم میکنیم !

علی رضا جمعه 6 آذر 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

آدرس یا تلفن زن همسایه را برام بفرست تا منم لختشو ببینم

سردیت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد