گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۸۱



کودکمان   :  دلبری میکند



مهمانمان :  وای چه نی نی خوجلی !  بیا بغل من خاله



کودکمان  :  یک اس ام اس برایش میرسد که اتفاقا  ویبره هم هست .



من :  الهی بمیرم ! چه ذوقی هم کرده شما رو دیده .



مهمانمان :  بله از بوش مشخصه ذوق زدگیش



من : خوب عادت به غریبه نداره



کودکمان : میخنده و حالی میکنه که نگو و نپرس



نظرات 2 + ارسال نظر
شاسوسا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://shasusa.blogsky.com


تو قسمت درباره من خوندمت منم یه حسی شبیه به این دارم که هر حرفی رو نمی شه هر جایی زد!‌ به همین دلیل هم تا حالا 7 تا وب حذف کردم
اگر دوست داشتین می تونین سر بزنین چون من هم حرفای نگفته م رو اینجا گفتم و اومدم جایی که هیچ کس من رو نشناسه

سایه دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://godmother.blogsky.com

آخههههههههههه
مهمونتون حتما از اون بوی خوش تا ۱۰ دقیقه تو توهم بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد