گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۸۳


آقا : جلو یا عقب

خانم : عقب

آقا : میخوری ؟

خانم : بله

آقا : بازش کن بریزم توش

خانم : بیا

آقا : چرب نمیکنی ؟

خانم : چرب که میشه بهم حال نمیده دوست ندارم

مرد : منم بهم حال نمیده

خانم : شما آقایون که چرب دوست دارید ؟

مرد : خوب ما فرق داریم آبجی !!



نگران نباشید مکالمه مسئول آشپزخانه دانشگاه بود و جلو منظور ظرف کباب و عقبی منظور پلو بود ! چربی هم کره !!!


دیدید مشکل از شماست !


نظرات 2 + ارسال نظر
سوفیا یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام مطالب وبلاگ خیلی جالبند ولی حیف که رو این پرشین بلاگ خیلی کنده

حیف این مطالب که این وبلاگ های رایگان مثل پرشین بلاگ و پرشین بلاگ و میهن بلاگ باشه !
این سیستم های پرشین بلاگ ، میهن بلاگ از بس رایگان و جواد شده خیلی کند شده و همش خطا میده
من برات دعوتنامه عضویت شهر الکترونیک گذاشتم می تونی وبلاگ ، فروشگاه ، گالری عکس ، با هاش راه بندازی
فقط اگر نمی خواهی از این پرشین بلاگی جواد نقل مکان کنی و وبلاگتو اونجا درست کنی بیخیال شو ثبت نام نکن چون تعداد دعوتنامه محدوده

http://www.xeeus.com/member/register.php?id=56208295&parent=sofia
موفق باشی سوفیا

زرشک

محسن چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://2007m.blogsky.com

سلام
عید فطر مبارک
شما لینک شدید
ما را با نام مجله همیار کشاورز لینک کنید
منتظر حضور گرمتان هستیم

شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد