گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

۸۴



من : سلام

تو : سلام

من : کمکم میکنی

تو : عزیزم میکنم

من : فکر کردم کمکم کردی

تو : من که گفتم فقط میکنم

من: حالا که اینطوری شد چی کار کنم

تو : بهتر بابا راحت شدی

من: یعنی چی ؟

تو : بعضی روزها بیا تا با دوستام هستیم بازم کمکت کنیم . پول هم توش هست

من : می ترسم

تو : ترس نداره . عادت میکنی

من : باشه

تو: الان چی کار میکنی

من: بیا پل سید خندان دنبالم . فقط دو نفر بیشتر باشید دوبل میشه ها کمکتون ! حالیته ؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
افرین
مثل همیشه خیلی خوب و با مزه

سلام فریبا
قشنگی و زببا

به اتهام غزل جمعه 10 آبان 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://ghazalvare.blogsky.com

سلام
لذت بردم
به ما سر بزن

گم شده یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://shonam.iranblog.com

سلام
۲۷ سال پیش مردانی بر بلندای قله ای جا ماندند و تا به امروز به شهر بازنگشته اند .
مردانی بر بلندای شنام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد