گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

100+65



اون : چی کار میکنی ؟



من : هیچی افسوس گذشته رو می خورم و از آینده می ترسم !!



پی نوشت : 22 بهمن



نظرات 2 + ارسال نظر
جلسه رسمیست جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogsky.com

پی نوشت خیلی به جا بود
مرسی

ممنون

طراحی قالب وبلاگ و فروشگاه جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

3.209876516862.66375465746طراحی قالب حرفه ای برای فروشگاه و سایت
طراحی قالب برای سرویس های وبلاگ به قیمت استسنایی 5 هزار تومان وطراحی فروشگاه به قیمت فوق العاده پایین 20 هزار تومان البته میانگین قیمت می باشد شاید بیشتر و شاید کمتر باشد
فوق العاده است
برخی از ویژگی های فروشگاه ساز ما:
1.متصل به سیستم پستی
2.متصل به پرداخت آنلاین
3.متصل به پرداخت فقدی
4.سبد خرید حرفه ای
5.استفاده از تصاویر فلش برای نمایش محصولات
و...
قالب های وبلاگ ما دارای طرح های زیبا که با قیمتی باور نکردنی عرضه میشود[گل]
themfa.vcp.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد