گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم
گستاخی های روزانه من

گستاخی های روزانه من

از روزم می نویسم

100+95

 

 

من : استاد ادبیات محترم این کسانی که میگویند الکی ملکی و یا چیز میز و ...   چطور آدمهائی هستند ؟؟ 

 

 

استاد ادبیات :  دهاتی پاهاتی هستند عزیزم 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

بی مزه

تو که هنوز تخم نشون دادن هویت ات رو نداری , بهتره خفه شی

کسی که به ما نریده بود , کلاغ کون دریده بود

je شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
خوب بود
وبلاگ قشنگی داری من که یه ایرانی ام خوشم اومد
اونور آبیا رو نمیدونم
اگر انسان رعایت ادب رو داشته باشه و صبورانه فکر کنه میفهمه چی بگه
ولی ادمی که ادب نداره و درک نمیکنه مطمئنا از درک حرف خودش هم عاجزه

همت بلند دار که مردان روزگار
از همت بلند به جایی رسیدهاند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد